رمز...

پست بعدی با رمز جدید:)

۲۶ دی ۱۴:۱۱ Niloufar Joon
ایشششش. چقد رمز عوض میکنی ،بیاییم شکایتتو به آقات بکنیم
۲۶ دی ۱۴:۳۵ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
بمنم رمز میدی عایا؟؟؟
فکر کن ندی ;-) 
میخوام خوب :)
۲۷ دی ۱۲:۲۷ خانوم خونه
منو جا نندازی گلی... من رمز میخواما 
۲۷ دی ۱۷:۱۰ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
فدات بشم گلی جان
تو همیشه حرفات ارامش بخشه  :-) 

عزیزدلی تو
لطف داری:*

۲۷ دی ۱۷:۲۰ UP in the sky
منم میخوام

چشم:)

۲۷ دی ۲۳:۳۸ باران
سلام عزیزِ جان
میگماااا یه وقت به من رمز جدیدت رو ندیا. من اصلا رمز نمی خواماااا :)))))

سلام قربونت برم...
باشه:)

۲۸ دی ۱۴:۵۱ دلارام مهربون
پس من چیییی؟

رمز شما هم محفوظه:)

۲۸ دی ۱۵:۲۲ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
عاقا قالب جدید مبارک  :-) بیا یه پست بزار بانوی اردیبهشتی.
حوصلمون سررفت  :-\ 

ممنونم:*
قربونت برم خو^_^
فردا مینویسم آجی:)

۲۸ دی ۱۶:۱۸ soheila joon
کجایی گلی جان بهتر نشدی؟

همینجام
نه آجی چشام باز داره اذیتم میکنه
تا یکم میشینم پای سیستم همینجور اشک از چشمم میره:(
آبریزش بینی کم بود اینم قوز بالا قوز شد:|

۲۸ دی ۱۹:۵۸ soheila joon
چرا اجی شماره عینکت عوض شده شاید 
من تابستونا صبحا اینجوریم اخ حرصم درمیادا

فک نکنم بخاطر شماره ی عینک باشه
بخاطر سرماخوردگیه اون دفه هم سرماخوردم که چشام اینجوری شد:(
بد دردیه خیلی اعصاب آدم خرد میشه...

۲۹ دی ۰۷:۱۴ خانوم خونه
سلام گلی جون...صبح بخیر....
بهتر نشدی فدات شم ؟
دلم تنگ شده . . . زودتر بیا 
چه قالب قشنگی...مبارکه عزیزم

سلام عزیزدلم
شکر...بدک نیسدم:*
تو خوبی؟
فدای دلت بشم خو^_^
مرسی

۲۹ دی ۱۶:۴۴ خانوم خونه
خدا رو شکر بهتری....ممنون عرزیزم بابت رمز
زودتر بنویس

قربونت برم
نوشتم:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین مطالب
نقطه سر خط....
اعتماد!!!
اینگونه شب را به صبح رساندیم
سالگرد عاشقانه ترین اتفاق زندگیمون
بعد یک امتحان سخت!
خوش تر از دوران عشق ایام نیست....
بیست و پنج آذر نود و چهار
گلی جان وارد میشود^______^
عجله ای نوشت...
عشقولی جان هایم^_^
پربیننده ترین مطالب
:(
پست ثابت
اینگونه شب را به صبح رساندیم
رمز...
من برگشتم^_^
عشقولی جان هایم^_^
عجله ای نوشت...
اعتماد!!!
:)
خیاطی+خونه ی عشق
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
ماجراهای خونه یک بانو پاییزی
کارمند کوچولو
نسیم جان
نازبانو جان
خانوم خونه عزیز
دلارام عزیزم
زاهارا جون
دل نوشته های باران
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان