عشق^_^

می گویند:

عشق خدا

به همه یکسانَ ستــ

ولی من می گویم:

مرا بیشتر از همه

دوستــ دارد

وگرنه

به همه

یکی مثل تو می داد^_^

۱۲ بهمن ۰۸:۳۹ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
به به...
میبینم سحرخیز شدی مثل قبل :-) 
لایک خواهرم...لااایک

:)
ساعت بیست دقه به نه سحرخیزیه آجی؟خخخ
من صبا هفت و نیم از خواب بلند میشم
بازم مامانم دعوام میکنه
عزیزدلی:*

۱۲ بهمن ۰۸:۴۳ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
یعنی گلی فقط زود پست میزا ری و درمیری هااااا
خخخخ

از کجا فهمیدی در رفتم؟
خخخخ
اگه بدونی چه وعضی دارم
یه کوه جزوه جلوم تلنبار شده باید پاکنویس کنم:/

پدر عشق بسوزه که آدم رو شاعر هم میکنه اونم چه شاعرییییی . اصن یه وضی :)))))


سلام خانوم گل
خوبی یا هنوز خطرناکی؟ نه فکر نمیکنم دیگه خطرناک باشی :*

خخخخخ
اصن یوعضی^_^

سلام عزیزجانم
هنو تابلو خطر در حالت چشمک زنه:)
ولی خوب اعصاب معصابم آرومتره خخخ
پشت سر خانوم خونه قایم نشو:)))
نمیخورمتون دیه نگران نباش خخخ

:*

بهلههههه:))))

^_^

۱۲ بهمن ۱۲:۵۴ خانوم خونه
عشقتون پایدار عزیزجان

مرسی عزیزم:*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین مطالب
نقطه سر خط....
اعتماد!!!
اینگونه شب را به صبح رساندیم
سالگرد عاشقانه ترین اتفاق زندگیمون
بعد یک امتحان سخت!
خوش تر از دوران عشق ایام نیست....
بیست و پنج آذر نود و چهار
گلی جان وارد میشود^______^
عجله ای نوشت...
عشقولی جان هایم^_^
پربیننده ترین مطالب
:(
پست ثابت
اینگونه شب را به صبح رساندیم
رمز...
من برگشتم^_^
عشقولی جان هایم^_^
عجله ای نوشت...
اعتماد!!!
گلی جان وارد میشود^______^
:)
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
ماجراهای خونه یک بانو پاییزی
کارمند کوچولو
نسیم جان
نازبانو جان
خانوم خونه عزیز
دلارام عزیزم
زاهارا جون
دل نوشته های باران
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان