غم داره دلم...

من به چشم خویش دیدم جانم می رود...

۲۱ فروردين ۱۷:۱۹ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
گلی جان...
چی شده عزیزم؟ اقاجونت بهتره؟
اس هم دادم بت،جواب ندادی
گلی چیشده بابابزرگ بهتر نشدن؟
گلی عزیزممم :(((
چی شده؟
۲۱ فروردين ۲۳:۱۱ بلاگر کبیر ^_^
گلی جانم؟؟
تسلیت میگم عزیزم..
خدا بهتون صبر بده :(
روحش شاد
سلام آجی گلم
گلی درکت میکنم دقیقا
من نیز خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می‌رود
کاریش نمیشه کرد
هروقت رفتنش یادت بیفته داغون میشی
خدابهتون صبر بده
دل ادم میگه کاش ما به جای اونا میرفتیم
عقل میگه رفتن راحت شدن
جای خالیشون همیشه حس میشه
امیدوارم روحشون شاد باشه و قرین آرامش

۲۳ فروردين ۱۹:۴۳ خانوم خونه
گلی جونم؟
۲۴ فروردين ۱۵:۵۸ ماجراهای خونه یک بانو پاییزی
چی شده نازنین خواهرم؟نبینم دل مهربونت بگیره 
دعا میکنم هیچوقت رنگ غم رو نبینی..بیا از خودت خبری بده گل نازم نگرانتم
گلی جونم کجایی؟ 
۲۴ فروردين ۱۷:۳۸ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
گلی جانم؟؟؟ 
عزیزم؟؟؟
بهتر شدی؟؟؟
خدا رحمتشون کنه گلی جان. 
۲۶ فروردين ۰۳:۰۶ دلارام مهربووون
سلام گلی جونم؟؟
چی شده؟ قربون دلت...
۲۶ فروردين ۱۲:۳۲ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
گلی جونم...
کی برمیگردی :-( 
رمز پست جدید متفاوته ؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین مطالب
نقطه سر خط....
اعتماد!!!
اینگونه شب را به صبح رساندیم
سالگرد عاشقانه ترین اتفاق زندگیمون
بعد یک امتحان سخت!
خوش تر از دوران عشق ایام نیست....
بیست و پنج آذر نود و چهار
گلی جان وارد میشود^______^
عجله ای نوشت...
عشقولی جان هایم^_^
پربیننده ترین مطالب
:(
پست ثابت
اینگونه شب را به صبح رساندیم
رمز...
من برگشتم^_^
عشقولی جان هایم^_^
عجله ای نوشت...
اعتماد!!!
گلی جان وارد میشود^______^
:)
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
ماجراهای خونه یک بانو پاییزی
کارمند کوچولو
نسیم جان
نازبانو جان
خانوم خونه عزیز
دلارام عزیزم
زاهارا جون
دل نوشته های باران
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان