من برگشتم^_^

لذت دنیا...

داشتن کسی ست

که دوست داشتن را میداند.

به همین سادگی...!

این روزها

گفتن دوستت دارم,

انقدر ساده است که میشود انرا از هر رهگذری شنید!

اما فهمش...

یکی از سخت ترین کارهای دنیاست

سخت است اما زیبا!

زیباست

برای اطمینان خاطر یک عمر زندگی

تا بفهمی و بفهمانی...

هر دوره گردی لیلی نیست...

هر رهگذری مجنون...

و تو شریک زندگی هر کسی نخواهی شد!

تا بفهمی و بفهمانی...

اگر کسی امد و هم نشینت شد

در چشمانش باید

رد آسمان..

رد خدا باشد

و باید برایش

از من گذشت

تا به

ما رسید...

(فریدون مشیری)

وووویییی خوش برگشتی انقد دلم تنگ شده بودا 
خستگی در کن زود بنویس از سفرت :* 
 پستتم دزدیدم در جریان باش :دی

عزیزم:*
منم دلم خیلی تنگ شده بود
به حد مرگ خسته ام واقعا خخخ
باشه^_^
خیلی بلایی:)

آخـی
هوووووورا گلی برگشت ^-^
اِی جانم 
دوباره تند تند پست داریم :دی

خخخخ
عزیزمی خو^_^
مریض و بیحالم الان
بذار خوب شم پست میذارم حتما:)
:*

سلام عزیزِ جان

خوش برگشتی گلی جونم. ان شالله که بهت خوش گذشته
خستگی درکن و برامون بنویس خانومی :*

سلام عزیزدلم

قربونت:)
مرسی
خوش گذشت واقعا^_^
چشم:*

۱۴ شهریور ۱۵:۴۵ مینا💋 ..
رسیدن بخیر رفیییق :)
دلتنگت بودم
منتظر پستت هستم : *

عزیز منی تو یکی:*
فدات شم خو^_^
:)

باز من بعد یمدت اومدم رمزت تغییر کرد :|
سند می :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین مطالب
نقطه سر خط....
اعتماد!!!
اینگونه شب را به صبح رساندیم
سالگرد عاشقانه ترین اتفاق زندگیمون
بعد یک امتحان سخت!
خوش تر از دوران عشق ایام نیست....
بیست و پنج آذر نود و چهار
گلی جان وارد میشود^______^
عجله ای نوشت...
عشقولی جان هایم^_^
پربیننده ترین مطالب
:(
پست ثابت
اینگونه شب را به صبح رساندیم
رمز...
من برگشتم^_^
عشقولی جان هایم^_^
عجله ای نوشت...
اعتماد!!!
گلی جان وارد میشود^______^
:)
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
ماجراهای خونه یک بانو پاییزی
کارمند کوچولو
نسیم جان
نازبانو جان
خانوم خونه عزیز
دلارام عزیزم
زاهارا جون
دل نوشته های باران
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان