پست ثابت


Related image
۱۸ فروردين ۱۳:۴۴ بلاگر کبیر ^_^
دیووونه :)

چرا؟:)

۱۸ فروردين ۱۴:۱۱ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
راست میگه بلاگر خخخخ
جیگر جان اسمستو الان دیدم.ببخشید.
خوبم عزیزم تو چطوری؟
چ خبرا؟؟؟
۱۸ فروردين ۱۶:۰۵ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ینی فقط میای دوتا خط مینویسی و درررر میریاااا
خخخخخ
بابا خب بمون دوتا کلمه حرف بزن ببینیم کوجای؟
چ خبر؟ و ازین دست فضولیا خخخ

حتما رفتی **** ***** امروز،درسته؟؟
وااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!! 
گلییی کشتی مارو کلا میذهری تو کف بعد رو میکنی خخخ 
بابابزرگ بهترن؟
۱۸ فروردين ۱۹:۱۸ خانوم خونه
بپر بغلمممممممممم بیخیال پست...
یعنی من هلاکتمااااااااااااااا
۱۹ فروردين ۰۸:۴۸ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
گلیییییییییی؟؟؟؟
هاااااای گلییییییی؟؟؟
خخحخخ...مثل اینا ک سر زمین همو شدا میزنن صدات کردم خخخ
۱۹ فروردين ۱۹:۴۲ دلارام مهربووون
به به چه باکلاس...
گلی جونم تروخدا بیا مردم از نگرانی
۲۵ فروردين ۰۵:۳۴ خانوم خونه
عزیزدلم کجایی؟
دلم تنگیده واست
گلی جون خوبی ؟:'(

نمیدونم
ظاهرا خوبم فعلا...

۲۰ خرداد ۰۵:۴۴ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
Salam
Sobh bekheir...
Akse jadid o ramze jadid o poste sabetet mobarak 
( ˘ ³˘)❤
۳۱ خرداد ۲۰:۵۹ بلاگر کبیر ^_^
گلی؟؟
من چی گفتم مگه؟؟

گفتی امسالشون عزیزدلم

۰۳ تیر ۱۸:۵۹ بلاگر کبیر ^_^
عه خاک تو مغزت اوم امسال رو تند تند نوشتم نگاه نکردم :))

میدونم املات بیسته کچل:)

سلامـ به شما ^-^
خیلی خوش اومدید :*

خوشحال میشمـ از دوستی با دوستایِ راسینالِ دوس داشتنی
اللخصوص وقتی راسینال قبولشون َمـ داره :x

سلام عزیزدلم:*
مرسی^_^

ای جان
باعث افتخاره اصن:)

۲۴ مهر ۲۱:۴۴ سارا مجیدی
یادم رفت نظرمو خصوصی کنم

باشه عزیزم:)

چه سریع اومدی خانومی.خوشحالم کردی
مرسی که توام رمزتو دادی.همراهت خواهم بود.

:)
آنلاین بودم دیگه
قربون تو:*
خیلی خوشحال شدم^_^

۰۶ آبان ۱۹:۴۹ مامان دخترم ..
عه گلی...
این چه پستیه گذاشتییییی
دیوونههههههههه
این چه حرفیه میزنییییییییی
:(((

:((

سلام میشه رمزتو داشته باشم عزیزم😊

سلام
معمولا به اونایی رمز میدم که از خودشون بنویسند معمولا!

خانوم اجازه ؟
من دلم تنگ نشده برای مدرسه
خخخ تازه حالا راحت شدیم از مدرسه رفتن و درس و اینا
اما در کل معنیش خیلی قشنگ بود
دمت گرم

من دلم برای اون دوران خیلی تنگ میشه
واسه آدمی که اونموقع بودم
نگاهی که داشتم و باعث میشد اینقدر بهم سخت نگذره تو زندگی
واسه آدمایی که دوستم داشتند و باورشون داشتم:(
همونا هم قشنگ بود
منم برای معنیش این متن رو نوشتم

۱۳ آذر ۱۰:۵۰ یاسمین .خ
هووووووووووم :(
چه دورانِ شیرینی بود ^_^
یادش باد بخیر...

آره...
یادش بخیر واقعا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین مطالب
نقطه سر خط....
اعتماد!!!
اینگونه شب را به صبح رساندیم
سالگرد عاشقانه ترین اتفاق زندگیمون
بعد یک امتحان سخت!
خوش تر از دوران عشق ایام نیست....
بیست و پنج آذر نود و چهار
گلی جان وارد میشود^______^
عجله ای نوشت...
عشقولی جان هایم^_^
پربیننده ترین مطالب
:(
پست ثابت
اینگونه شب را به صبح رساندیم
رمز...
من برگشتم^_^
عشقولی جان هایم^_^
عجله ای نوشت...
اعتماد!!!
:)
خیاطی+خونه ی عشق
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
ماجراهای خونه یک بانو پاییزی
کارمند کوچولو
نسیم جان
نازبانو جان
خانوم خونه عزیز
دلارام عزیزم
زاهارا جون
دل نوشته های باران
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان