عامدم...

در راستای خرابی مجدد بلاگفا کوچ نمودیم خخخخ

امتحانی یه مدت اینجا پست میذارم

ازونجا که بنی آدم...بنی عادته خخخخ

مطمئنم زودی به اینجا هم عادت میکنم

دیه منت اون خراب شده رو هم نمیکشم:)

خخخخ گلی کوچ کردی
چ زود یافتمت
اوفففف منم یه پست مهم گذاشتم اما باز نمیشه
لعنتی

کوچیدم دیه
حوصله قر و فر اونجا رو نداشتم
اینهمه صبر کنم آخرش دوباره یه بلایی سر مطالبم میومد خخ
آره اومدم وبت ولی باز نشد:(
درمورد چی چی بود؟
چرا خشم اوخ؟؟؟؟؟
تو روحش ینی
منم پست جدید نوشته بودمااااا نشون نمیده:|

خخخخخ
اومدی اینجاااا
منم خواستم بیام اما وسط ثبت نامم میزنه اینترنت متوقف شدو میاد بیرون
لعنت ب بلاگفای خررررر

آجی برات ثبت نام کنم؟
نیاز داره به تایید ایمیل و اینا
فک کنم به مشکل بربخوریاااااا
خاستی یه ندا بده:)

سلام عزیزم ...منم قصد کوچ دارم
ای تو روووحت بلاگفا

ای جانم آجی
خوش اومدی:)
خخخخ
تو روحش کصافط:|

جیگرتوووووو...
مرسی عزیزم...
آخه روم نمیشه گلی خخ اصن نمیزاره وارد ایمیل و اینا بشم وسطاش میزنه نت متوقف شد
خشم اژدهاااااا....از دست مادرشوهر

عزیززززززززمی
ینی چی این حرفا دیووونه؟
میدونم با گوشی خیلی سخته اصن...

اوووه اوه:(

آجی برات ثبت نام کردم
 bayan.irرو میزنی
بعد برا نام کاربری میزنی:life.mina2
رمز ورودت رو هم یادته رمزی که...........
...........................؟
....................... آجی
برات وبلاگ هم به همون آدرس قبلی زدم

+یکم کار باهاش اولش سخته
آدم گیج میزنه خخخخخ
هر جا مشکل داشتب بپرس عزیزدلم

۰۴ شهریور ۱۲:۰۶ اقای مجهول مجهولی
سلام 
بابا اینجام خخخ خوبم خوبم 
ی چن روز کار اداری داشتمی :)

++ از اولشم باید میومدی بلاگ

خخخ
تو روحت
یهویی غیبت میزنه دو روز:(
کار اداری؟
نه باباااااا خخخ

+شاید:)
حالام که اومدم هنو حس خوبی ندارم خخخخخ

مممممممممممممنونم بهترین آجی دنیااااااااااااااااااا

قربوووووووونت عزیزم^_^
کاری نکردم که:)

 منم حس خوبی ندارم ب اینجا خخخخ انگار غریبم خخخخ
خداییش خیلی کار باهاش گیج کننده ست

دقیقا
غریبی رو خوب اومدی
حالا کم کم بچه ها میان دیه احساس غربت نمی کنی
بلاگفا درست بشو نبود
نوشته بود بهش حمله شده خخخخ
واسه همین مختل شده:(
دستت میاد کم کم:)

گلی بیا بالاخره مطلبمو ثبت کردم خخخ

باریکلا خخخخ
اومدم

گلی من حذف نکردم کامنتارو بخدا ...نمیدونم چرا ایتطوریه اخه

نمیدونم والاع
تو تنظیماتش رو نیگا کن ببین

ایا کامنت من رسیده است یانه 

تاییدش کردم دیگه:)

سلام گلی جونم
کامنت دونی نوشته های بالا بسته س
قربونت برم از اینجور دوست ها متاسفانه زیاد پیدا میشن
ناراحت نباش. تا وقتی خدا رو داری به کمک این دوست ها احتیاج نداری

سلام عزیزم
کامنت دونی پست های من که بازه

عزیزززززززم:)
آره واقعا
قدر نشناسند:(
اوهوم
دقیقااااااا
هیچوقت امیدم به غیر خدا نبوده
توقعی نیست بیشتر ازین بر نمیاد ازشون دیگه

۰۸ شهریور ۱۳:۳۵ دختر همساده
سلام خجالتی جونم...
عزیزم از این به بعد دنبالت میکنم و ایشالا دوستای خوبی میشیم.
دوست داشتی رمز بده...

خخخخ
سلام دوست خوبم
ممنونممممم:)
ایشالااااااا^_^
چشم...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین مطالب
نقطه سر خط....
اعتماد!!!
اینگونه شب را به صبح رساندیم
سالگرد عاشقانه ترین اتفاق زندگیمون
بعد یک امتحان سخت!
خوش تر از دوران عشق ایام نیست....
بیست و پنج آذر نود و چهار
گلی جان وارد میشود^______^
عجله ای نوشت...
عشقولی جان هایم^_^
پربیننده ترین مطالب
:(
پست ثابت
اینگونه شب را به صبح رساندیم
رمز...
من برگشتم^_^
عشقولی جان هایم^_^
عجله ای نوشت...
اعتماد!!!
گلی جان وارد میشود^______^
:)
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
ماجراهای خونه یک بانو پاییزی
کارمند کوچولو
نسیم جان
نازبانو جان
خانوم خونه عزیز
دلارام عزیزم
زاهارا جون
دل نوشته های باران
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان