مخاطب خاص!

اگر دلی را به ناله آری

                                    ز برق آهش امان نداری


بلا درافتد به هر چه داری!

                                    که چوب یزدان صدا ندارد...

۱۴ مهر ۲۳:۰۲ محمد محمدیان
ولی خوبه در هر شرایطی دیگران رو ببخشیم

و برای کسی بدی نخواهیم هر چند در حق مون بدی کرده باشند .
۱۵ مهر ۰۷:۴۲ مینا💋 ..
گلی خفت میکنم با این کامنتاتاااااااااا
یعنی چی حتما مزاحمم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پستم ک تموم شد هانا بیدار شد داشتم اونو میخوابوندم
بعد اومدم تایید کردم
دیروزو دیشبم ک نبودم
اصن من باهات قهرم فهمیدی؟؟
قر قر قر تا روز قیامت

کامنتم رو دیدم حالا
ولی اون یکیش رو که تو پست پیروزی بود کوش؟
اونو هم وقت نشد تایید کنی؟
اصنم حق نداری با من قهر کنی
فهمیدی؟
هیچوقت حق نداری
میزنمت اگه یه بار دیگه بگی قهرم

ایشالله دل هیچ کس به درد نیاد

سلام گلی جونم. چطوری خانومی؟

:)

سلام باران مهربونم^_^
ای بدک نیسدم:)
تو خوبی؟

۱۵ مهر ۱۴:۰۵ مینا💋 ..
نه خیرم خانوووم
اونو خصوصی گذاشته بودی فهمیدی؟؟؟
چیجوری تاییدش کنم

نه خیرم خانووووووووم خخخ
عمومی بود مطمئنم:)
خخخخ
کامنت امروز صبحم رو نمیگما
کامنتی که دیروز گذاشتم منظورم بود

۱۵ مهر ۱۸:۱۶ مینا💋 ..
تووو رووووحت خب؟؟؟؟؟
حالا گیر دادی ب اون‌کامنته!!!؟؟؟؟؟؟
حالا ک فکرشو میکنم میبینم اصن تو واسه اون پسته کامنت نزاشتی
یادته گفتی بیحوصله ام هی میام وبت کامنت بزارم حوصله م نمیاااد!؟؟؟!؟!؟!؟
بعله من خوب یادمه...همه کامنت هامم هستن
بزنمت؟؟؟اره؟؟؟؟بزنمت دلم خنک شه؟؟؟
ایکونه ایییشششششش

ای جااااااااااان خب؟؟
خخخخ
خو کامنتام مهمن برام
میدونی چیقده باید به مغز مشوشم فشار بیارم تا دو خط کامنت از توش در بیاد براتون؟
خخخ
خو بعدش اومدم کامنت گذاشتم دیگه خودم یادمه
مگه اینکه بلاگ خورده باشدش خخخخ
بااااا بچه که زدن نداره آخه
ولی اگه دلت خنک میشه بزن
برای تو گردن من از مو هم باریکتره:))
آیکون ویشششش

۱۵ مهر ۱۸:۵۲ soheila joon
گلی جونم 
حسم میگه خیلی نالاحتی
اجیم ناراحت نباش دیگه 
بیا بنوییییس

حست کاملا درست میگه
بیخیال سهیلا
اوضاعم افتضاحه

۱۵ مهر ۱۹:۰۹ مینا💋 ..
من اخرش تورو خفه میکنم خخخخخخخخخ
قربون اون گردن از مو نازکترت
ب جان خودم نبود باااا
اصن حالا هرچی
بیا ب جبران اوووم یه کامنت از من جواب نده.هااااا؟؟؟خوبه؟؟؟؟

خخخخخخ
آخرش ینی کی؟
فدای شوما
اکشال نداره باااااا مهم نی:)
دیوووووونه خخخ
ینی من دنبال تلافیم به نظرت؟
اصنم خوب نیست هیچوقتم همچی کاری نمیکنم:)

۱۶ مهر ۰۰:۱۵ دختر همساده
چتونه تو و مینا گیسای همو میکشید خخخخ
شعر پست بسیااااااار زیبا بود:)

گفدیم زندگی خیلی یکنواخت شده یکم هیجان بدیم بهش خخخ

ممنون:)

۱۶ مهر ۱۱:۵۱ soheila joon
ای وای :(((
انشالله هرچی ک هس حل بشه عزیزدلم

ممنون عزیزدلم:)

۱۶ مهر ۱۲:۱۲ مینا💋 ..
گلی؟؟؟؟
بازم ک نیستی :-( 
بیا بنویس ببینم چی شده :-( 
نبینم ناراحتیتو خواهر جونم:'( 

هستم آجی
ولی خاموش:(

۱۶ مهر ۱۳:۳۱ خانوم خونه
سلام...خوبی خانومی؟
همه رمزی بود خب...نشد هیچکدوم رو بخونم ^ - ^

سلام دوست خوبم
مرسی
خخخخ
بهت سر میزنم عزیزدلم:)

۱۶ مهر ۱۴:۰۶ مینا💋 ..
گلی؟؟؟
عزیزم؟؟؟
خانومم؟؟؟
چی شده اجی؟؟؟
اصن وقتی تو غمگینی جو یه جوره بدی میشه:-( 

اوووووف
مینا دیشب شب مزخرفی بود
انرژی منفیش هنوزم باهامه
با اینکه همه چی عادی شده
ولی من الان عین یه مرده ی متحرکم
ناراحت نباش آجی
جو یه جوره بدی هم نباشه برات
که اونوقت عذاب وجدان میگیرم:((

۱۶ مهر ۱۴:۳۴ مینا💋 ..
نه هیچم عذاب وجدان نگیر واسه چی بگیری
میشه بگی چی شده
البته اگه ممکنه
اصلن مجبور نیستی اجی جان

وقتی میگی یه جوری میشه ینی ناراحت میشی
اونوخ من عذاب وجدان میگیرم:(
میگم بهت
چرا ممکن نباشه

۱۷ مهر ۰۹:۳۹ مینا💋 ..
گلی رنگی رنگی
صبحت قشنگو رنگی:-* 

ای جاااااااااان^_^
صبح تو هم قشنگ و رنگی رنگی:)
:*

۱۷ مهر ۱۱:۳۹ مینا💋 ..
چرا نمیای چاییتو بخوری
سرد میشه هاااا

خخخخ
اومدم:)

۲۰ مهر ۱۹:۱۵ شنل قرمزی
اجی رمزتو ندارم

فرستادم برات عزیزم:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرین مطالب
نقطه سر خط....
اعتماد!!!
اینگونه شب را به صبح رساندیم
سالگرد عاشقانه ترین اتفاق زندگیمون
بعد یک امتحان سخت!
خوش تر از دوران عشق ایام نیست....
بیست و پنج آذر نود و چهار
گلی جان وارد میشود^______^
عجله ای نوشت...
عشقولی جان هایم^_^
پربیننده ترین مطالب
:(
پست ثابت
اینگونه شب را به صبح رساندیم
رمز...
من برگشتم^_^
عشقولی جان هایم^_^
عجله ای نوشت...
اعتماد!!!
گلی جان وارد میشود^______^
:)
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
ماجراهای خونه یک بانو پاییزی
کارمند کوچولو
نسیم جان
نازبانو جان
خانوم خونه عزیز
دلارام عزیزم
زاهارا جون
دل نوشته های باران
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان